h1

Jurnal de calatorie din India- ziua 1 simboluri

martie 16, 2013

 

 

 

 

 

eu si Budha

Am inceput de ieri  incredibila experienta a descoperirii Indiei, tara in in care se spune ca  sahul isi are originile .Cred ca momentul nici nu putea fi mai potrivit caci atunci cand esti in impas in orice domeniu trebuie, in opinia mea, sa cobori la radacina problemei ca sa extragi seva inspirationala necesara pentru a merge mai departe.

Turneul care maine incepe in Bhubaneswar  si ce va fi promovat si prin

 http://www.chessdom.com/aicf-kiit-chess-cup-in-bhubaneswar-india/

sper ca ma va ajuta in acest sens  iar Budhda simbolistic va cotribui la miracolul Nirvanei sahiste  🙂  sper ca imi este permisa parabola..

cum pe aici caii albi sunt probabil imposibl de …gasit sunt sigura ca elefantul ii va inlocui cu succes 🙂
intelepciune

roata se va invarti de data aceasta in favoarea noastra roata

 petalele de trandafiri vor celebra victoriile
petale de trandafiri

steagurile la datorie ne vor  …alina  dorul de casa

steaguri ce si asteapta jucatoarele

Asadar ….MAT ADVERSARELOR ! 🙂

ma grabesc sa fac o serie de 50 ca sa mi amintesc cum se face 🙂

Un comentariu

  1. […] desfasoara in perioada 17-27 martie in orasul Bhubaneswar. La acest turneu puternic va participa si Cristina Foisor, pe langa alte sase sahiste locale: Padmini Rout, Kiran Manisha Mohanty, Nisha Mohota, Eesha […]



Lasă un comentariu