h1

Ghicitoare

Septembrie 9, 2016

albul muta

11-sept-fa

3 comentarii

  1. 1.Rf6!! (am. 2.T:h6#) cu variantele:
    a) 1…h6? 2.Tc5+! d:c5 3.Td5#
    b) 1…Rh6? 2.Tcc7! cu mat!
    c) 1…Tb7!? (fortat) 2.T:b7! h6 (fortat) 3.??? acum e acum!!!
    Poate castiga albul? Cum?


  2. Initial am lasat balta problema pentru ca mi se parea prea simpla, suspect de simpla. Nu vazusem puternica aparare a negrului 1)… Tb7!! care schimba total datele problemei.
    Acum ca Ghita a deschis calea, am studiat cu mai multa atentie problema si am gasit solutia. Albul castiga cu:
    3)Td3! – d1D 4)Tb1!! – D:d3 5)g4+! – h:g3 6)T:h1 mat


  3. 🙂



Lasă un răspuns

