h1

Meditatii sahiste caniculare

Iulie 13, 2016

In urma cu ceva vreme,atunci cand am hotarat ca e vremea sa-mi dedic si mie ceva timp din timpul meu( nu ca blogul nu ar fi fost tot o parte din mine),aveam 2 optiuni :sa-l sterg sau sa-l fac privat( cea de a treia de a-l lasa fara activitate nu am luat-o in considerare caci as fi avut o remuscare permanenta ca nu-mi fac treaba pe care de altfel nimeni nu ma obliga sa o fac).Asadar am bifat optiunea 2 care stiu (si am mai ales am aflat) ca pe multi i-a dezamagit, crezand ca este vreo ofensa personala adusa lor ca nu sunt pe „liste” de invitati.

Acum insa, meditand la natura umana ,la umbra unei salcii ,plantata de mine acum vreo 10 ani (si care a crescut ca Praslea cel Voinic ,fara a avea insa mere de aur ..nici macar medalii in ultimii 3 ani) ,probabil ca si eu m-as fi simtit frustrata, sa nu pot accesa ceva ce mi se parea ,cum zice englezul, „granted”.Insa in viata, nimic nu este sigur si nu aduce o viata intreaga ce poate aduce o clipa.Sau mai ales ce poate lua…

Ca sa scurtez suspansul,la fel ca si blogul am trecut prin clipe de agonie si extaz, nu doar sahist ci si ca trairi, in ultimele luni.

Am jucat 2 turnee;europeanul si un open traditional  la Villard .Am jucat bine insa insuficient pentru o calificare la mondiale sau pentru un loc 1 la Villard.

Am fost totusi selectionata pentru Olimpiada de la Baku pe care o pregatesc lunile acestea .Vestea si mai buna este ca si Sabina a fost selectionata  pentru echipa reprezentativa a SUA.

Veronica a terminat studiile la Imperial London College si va continua cu masteratul in genetica.

Ovidiu este insa cel caruia trebuie sa ii multumiti ca am bifat azi optiunea 4 .Sigur ca  o sa -l coste acest lucru spalatul de vase pe timp nelimitat si nenegociabil .

O sa incerc sa postez in perioada urmatoare, momente din ultimele partidele personale cu speranta ca veti reveni la intalnirea cu „mat adversarilor!”

 

 

Lasă un răspuns

