h1

Un moment…

Aprilie 12, 2016

 

Radu Gyr


Îndemn la luptă

Nu dor nici luptele pierdute,
nici ranile din piept nu dor,
cum dor acele brate slute
care să lupte nu mai vor.

Cat inima în piept iti canta
ce-nseamna-n lupta-un brat rapus ?
Ce-ti pasa-n colb de-o spada franta
când te ridici cu-n steag, mai sus ?

Infrant nu esti atunci când sangeri,
nici ochii când în lacrimi ti-s.
Adevaratele infrangeri,
sunt renuntarile la vis.

Desi o gandesc de ceva vreme abia aseara am reusit sa iau decizia sa-mi „privatizez „blogul

Cine va remarca acest fapt si va dori sa aibe acces ,va sti unde sa ma gaseasca si va primi acceptul neconditionat insa consider ca dupa 7 ani sa continui sa ofer ” orz  gastelor”( si asta o spun fara intentia de a ma supra evalua ci  o spun cu smerenie si perfect constient)ar fi o greseala ce deja m-a costat 3 ani de slaba peformanta personala.Calitatea blogului va evolua ,rutina va fi alungata si pasiunea va  merge mana in mana cu determinarea in atingerea visului.Care vis?

Europene vor incepe pe 27 mai ziua tatei si se va termina pe 7 iunie ziua cand voi implini 49 de ani.( de 7 ori ciclul de 7 repetat) .Semnele sunt clare ca si un orb le-ar vedea 🙂

Ce mi doresc pentru 7 iunie? one moment in time 🙂 si o ultima medalie europeana ce sa obtin in tara mea.

Doamne, da-mi putere sa ma pot obisnui cu ceea ce nu pot schimba, da-mi curajul sa lupt cu ceea ce pot schimba si da-mi intelepciunea de a le deosebi una de cealalta.

Lasă un răspuns

