h1

Teorie si practica

Februarie 19, 2016

albul muta

poate el castiga?

19 feb IZ ce rezultat prevedeti

Anunțuri

5 comentarii

  1. daca ajunge cu regele pe d5 si nebunul pe c4 eu zic ca da


  2. Trebuie jucat 1)a4!! – Ra5 2)Nd1 si acum
    – 2)… Rb4 3)Rf4 – Rc3 4)Re3 – c4 5)Re2! – Rb2 6)Rd2 – c3+ 7)Rd3 +-
    – 2)… a6 3)Rf5 – Rb6 4)Re5 – Rc6 5)Re6 – Rb6 6)Rd6 – Ra5!! 7)Rc6!! (7)R:c5? pat) – Rb4 8)Rb6 – a5 9)Ra6! – c4 10)Rb6 +-


  3. Da! El obtine remiza dupa: 1).. Ra5! 2)Rf4 (2)Nd1 – Rb4 3)a4 – Rc3 4)Rf4 – Rd2! 5)Nb3 – Rd3 =) – Rb4 3)Re3 – c4! 4)Rd2 – c3+ 5)Rc2 – a5! 6)Ng4 – a4 7)Ne6 – Ra3!! 8)R:c3 pat. La alte mutari negrul joaca Rb4 si din nou Ra3, albul neputand castiga.



Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: