h1

Despre blog

Februarie 11, 2016

 

In aprilie 2009,atunci cand am avut ideea lansarii acestui blog,eram intr-o stare (ce o consider acum neobiectiva)ca as putea prin aportul,experienta si bunele mele intentii, promova sahul in Romania .Pe parcursul anilor, am schimbat idei de prezentare,am organizat concursuri si meciuri, am oferit premii,am creat filmulete explicative si mai ales am incercat ca blogul  sa fie ceva primenit zilnic cu pozitii de rezolvat.Totul a necesitat energie creativa,timp investit si multa pasiune.Lucruri ce toti acei ce au vizitat blogul meu de cele mai multe ori poate nu au realizat.De curand cineva mi-a reprosat ca tot ceea ce fac este pentru a primi feedbackuri( asta ca sa ne adaptam si noi erei ce o traim) sau mai pe romaneste spus aprecieri sau semnale in general pozitive 🙂 pentru ceea ce fac.

Aceasta remarca m-a pus pe ganduri si mi-am amintit o intrebare ce mi-a fost pusa la inceputuri de o buna si veche prietena: la ce iti foloseste chestia asta?Este evident privind zilnic statistica vizualizarilor si a numarului de vizitatori ca scopul initial a fost esuat.

Probabil ati remarcat ca de la o vreme blogul functioneaza cu motoarele la minim.Nu din lipsa de respect pentru cei ce inca raspund la problemele postate, nu din rutina ajunsa intr-un stadiu de letargie si nu pentru ca blogul este pe inchidere.El ramane ceva viu ,macar si pentru faptul ca am investit atata viata proprie in el atatia ani,insa trec printr-o perioada de indoieli si criza de idei cu privire la  continutul sau, cui se adreseaza si mai ales pe cati intereseaza ceea ce fac eu.Nu scriu acest post nici ca scuza,nici ca justificare si nici macar ca pe o asteptare de …feedbackuri .Pur si simplu consider ca este corect ca cei care au fost pe acest drum alaturi de blog sa stie ca avem o situatie ce a scapat de sub control .

Acest an este probabil si posibil ,ultimul meu an de performanta in sah,cu toate ca ultimii au fost parca de contraperformanta scazand 100 de puncte Elo si avand doar rezultate invers proportionale cu munca investita.Nu cred in limitari de nici un fel: varsta,sex, culoare( de joc 🙂  ) si mai ales nu accept ca opinia altora despre mine sa ma defineasca.Asa cum pentru a prelungi viata unei baterii cu mai multe functii doar intr-o singura directie, le anulezi pe celelate, cam tot asa consider eu ca energia alocata blogului trebuie sa se redirectioneze spre incercarile competitionale ce urmeaza.

Timpul va fi singurul judecator al deciziei mele .

4 comentarii

  1. Rusine pentru cei care pun la indoiala bunele d-voastra intentii si defaimeaza munca prodigioasa de atatia ani!
    Nu va lasati batuta! Sanatate sa aveti sa puteti obtine ce va doriti in viitor!
    Succes !


  2. Fiecare dintre noi trece prin perioade mai bune sau mai rele, important e sa nu ne dam batuti. Cei care am fost alaturi de dvs. pe acest blog n-am facut-o pentru like-uri, ci din pasiunea pe care o avem fata de sportul mintii. Ne-ar parea nespus de rau sa nu continuati munca minunata pe care ati facut-o tinand in viata acest blog.
    Va doresc multe succese in viitor si sa nu uitati niciodata versurile marelui poet George Cosbuc:
    „O luptă-i viaţa; deci te luptă
    Cu dragoste de ea, cu dor.”


  3. Blogul tău mi-a fost de mare ajutor intr-o lunga perioadă grea. Îmi pare rău că îl închizi și, mai ales, îmi pare rău să aud ca te gândești să te retragi din șah. Știu și cât de mult rău fac comentariile de genul acela. Poate o sa te mai gândești. Asupra mea și a deciziilor mele, Călimănești și Cristina Foisor au avut mare influența.


  4. Blogul este parte din viata ta, Cristina, dar si parte din viata noastra, adica a celor care te admiram, iti pretuim munca, performantele, dar si eforturile imense pe care le faci pentru a sustine aceasta minunata creatie a ta… De aceea, eu am ferma convingere ca nu te vei retrage asa curand din activitatea sportiva si vei lasa libera calea pentru afirmarea viitoarelor tale performante in sah… De asemenea, mai cred ca blogul si-a demonstrat utlitatea si valoarea in timp, asa ca merita sa existe in continuare, spre bucuria admiratorilor tai si a pasionatilor de sah…



Lasă un răspuns

