h1

Finalitate

Noiembrie 29, 2015

 

albul muta

29nov  atac final

3 comentarii

  1. Cine muta?


    • am completat! Am lipsit cam mult insa mootivat caci am fost la Roma pentru finala campionatului mondial online caci Sabina s-a calificat pe ultima suta de metri si am fost sa o sustin.A terminat pe 7 si sper sa am dispozitie si inspiratie sa revin cu detalii si impresii insa dupa un somn ca n povesti de 3 zile si 3 nopti 🙂 .Sigur mai apoi va urmaa povestea Seherezadei…


  2. 1.f4!! +- (am. 2.N:d7! si 3.T:h7! +-)
    La 1…e:f4? 2.N:f4! +- sau chiar mai frumos 2.N:d7! D/T:d7?/f:e3? 3.T:h7!! +-
    La 1…h5? (1…c3? 2.b3! e la fel) 2.f:e5! C:e5 3.N:c8! +-



Lasă un răspuns

