h1

Stele ce cad

Septembrie 6, 2015

diferit

Intr-o zi mă vei întreba, care este mai importantă ? Viața mea sau viața ta ? Atunci eu voi spune că a mea, iar tu vei pleca neștiind ca tu esti viața mea…
(Kahlil Gibran)

as vrea sa pot sa-ti scriu cateva randuri

insa cat inca inveti …cuvintele  greu  le compui

sunt prinsa intr-o plasa de ganduri

si magnetizata de imaginea ochilor tai caprui.

as vrea sa intorc clepsidra pentru o clipa

apelul tau sa pot sa il prelungesc la infinit

vocea ta insa in eter se disipa

lasandu-mi in suflet un gol nesfarsit.

suntem doar umbre ce stralucim o secunda

doar impreuna cream curcubeu

memoria cerurilor mereu ne confunda

sunt Eu  esti Tu sau sunt Tu si esti EU?

albul muta

6 sept stele ce cad pt t

2 comentarii

  1. 1.Ce6 Ne6 2.Tc4+-
    1…Ne4 2.Df7 și 3.Dg7#



Lasă un răspuns

