h1

Calculul de acasa…

Septembrie 1, 2015

albul muta

1 septembrie 1 calcul

6 comentarii

  1. Albul muta? Pai…bc5.


    • scuze am schimbat enuntul.Acum merg la posta sa trimit plicul…


  2. Pai daca muta negrul…bc4.


  3. dublu scuze Raluca …dimineata nu ma spalasem inca pe ochi 🙂 si am crezut vazandu- ti siguranta ca am gresit enunutul caci pozitia nu aveam cum 🙂 asa ca m am grabit sa il schimb fara sa verific si acum constat ca totul era ok doar ca propunerea ta lasa dama alba in priza.Asadar poate acum la lumina Lunii lucrurile si dupa sper victoria de azi ti s-a mai clarificat .Bafta in continuare la turneu!


  4. Poate merge 1.D:c5!! T:c5? 2.b:c5! cu ideea 3.c6! etc. +- cred!


  5. :)) Dar nici eu nu am vazut, desi am vazut!
    Sunt de acord cu varianta colegului.



Lasă un răspuns

